UMNO ROCKS!

Penampaq 5000 undi tuk Pas dan geng seharusnya dijadikan pengajaran buat gedebeh-gedebeh dalam Pakatan Rakyat. Hahaha, PADAN MUKA! Hampir 3000 orang menukar undi, ini adalah tanda-tanda zaman Kroni Kapitalis akan kembali segar semula. Hahaha…

Kepada PAS, berlagak lah lagi. Nak band Micheal Learns to Rock? Nak ban arak? Nak ban Rhihana? Nak bungkus balik Kelantan? Haa pilah join UMNO.

Kepada Keadilan, lu orang memang tak boleh pakai. Lu orang semua darah Scumno jugak, like father like son… jangan mau lagak cool. Lu orang langsung tak cool! Malah logo PAS lagi cool daripada hangpa punya mata biru. Baik Pakai logo otak kuning!

Kepada DAP… eh… oh… ade gak yang boleh harap dalam Pakatan. Hairan… parti roket ini so far so gud. Hem… but dont take it up to the head. The Rakyat is watching you! One wrong move… and your dead.

Sejak dolu lagi tuk dah abak, Rakyat tak akan bagi chan kat Pakatan, so kenalah buck up. Tapi diapa mana layan Diskopi, hahaha. Pakatan memerlukan input orang muda, sudah cukup input orang tua. Pakatan harus terus berani untuk berubah.

Walau apa pun, tuk dapat menghidu angin sudah mula berubah.. baunya seakan-akan lebih hebat daripada zaman Madey. Hahaha… hancoq hancoq… Pilihanraya ke-13? Hahahaha… BARISAN NASIONAL rocks again, PAS can go back Bachok!.

5 Responses

  1. Betul,betul.PAS jgn asik2 nak ban tu ban ni,pakai lah otak pikir macamana nak majukan economi negara lg baik.

  2. pas selalu sangat mahu jadi taliban

  3. wah atuk, keras betul..mentang2 dah lama tak mengamuk..hehe. Tp betul gak tok, ak tgk skng ni pakatan da jd lebih kurang UMNO je. Baik sokong UMNO. Pakatan pun dah mula guna jentera kerajaan sebagai alat berpolitik. Mcm tyme ak ke bagan pinang ak nampak byk van majlis perbandaran dan daerah dr kelantan, selangor. Ni tanda-tanda apa yang kita tolak dlm UMNO juga dah meresap dlm pakatan..Baik kita sokong UMNO lagu ni…..

  4. ya lor..sgt tak rock..semua mau maju skrg..semua mau minum arak,main judi meh..tgk concert sumore..makan babi sumore..dis is modern liberation meh..lepas ni semua bole hamkachan pegi neraka..manyak syok o

  5. leeliangseng, awak ni ahli PAS ker? Awak peduli apa kalau orang nak minum gi concert dan masuk neraka? Satu lagi ape yang awak tahu tentang modern liberation? nampak gaya awak ni sekadar mahu melepas geram, dah pulak pakai gaya nak perlekehkan orang cina. Ingat apa orang cina tak reti bahasa melayu apa? Asas pertimbangan si harimau adalah bahawa pakatan sedang merosakkan peluang untuk mengubah sistem dan membawa pembaharuan. Saya pikir ini adalah suatu kritik yang baik, walaupun agak pedas. Mungkin awak terase kot?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: